wemadeawish

Här skriver jag mina tankar och vad som händer på vägen...

Fruktansvärt...

...dålig är jag på att uppdatera denna blogg. Jag skriver den ju bara för egen skull. Tanken är att Edvin ska kunna läsa den när han blir äldre och nu har jag varit dålig på att skriva så jag får skärpa mig. 

Sommaren går och vi är just nu mitt i semestern. Denna sommaren kommer att gå till historien som den varmaste på 250 år. Dom säger att det är klimatskilnad på grund av att vi förstör miljön, men då funderar jag på varför det va så varmt för 250 år sen🤔

Eftersom det har varit badväder minst sagt varje dag sen i början av juni så har Edvin lärt sig simma!
Jätteduktig. Bara 6 år och simmar både bröstsim och ryggsim. Sen är det ju kanske bara 10 meter som längst men jag behöver inte vara orolig att han ska sjunka direkt på djupt vatten iallafall om han Gud förbjude skulle ramla i nånstans djupt.

Idag ska vi åka till Fam. Kullgrens stuga i Hagfors. Bada, fiska och bara va. Det råder totalt eldningsförbud p.g.a att det är så torrt överallt så nån grill blir det inte tyvärr men det får gå bra på spisen. 

Jag lägger ut lite härliga bilder från sommaren som gått än så länge. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: